• Wanneer: 14 november 2021
  • Hoe laat: 14.00 - 16.00 uur
  • Voor wie: families met kinderen
  • Kosten: gratis met museumentreebewijs

Sint komt op zondagmiddag 14 november weer per boot aan in Amsterdam. Vanwege de huidige maatregelen raden wij iedereen aan het live op AT5 te kijken en daarna gezellig te komen knutselen in het museum.

Sint komt op zondagmiddag 14 november weer per boot aan in Amsterdam. Vanwege de huidige maatregelen raden wij iedereen aan het live op AT5 te kijken. Let op: je kunt de aankomst niet goed zien vanaf de kade. Kijk voor alle informatie over de intocht op www.sintinamsterdam.nl.

Kom na de intocht naar het museum voor lekkere warme chocolademelk en pepernoten! Er zijn in Het Scheepvaartmuseum extra familie-activiteiten (let op: hiervoor is een geldig museumentreebewijs verplicht). Het museum is gratis toegankelijk met o.a. de Stadspas, de Museumkaart en de VriendenLoterij VIP-KAART.

Ouders let op: Sint-Nicolaas heeft een druk programma, dus hij is niet zelf in het museum vanmiddag!

• 14.00 - 16.00 uur - Knutsel je eigen stoombootje (op=op). Activiteit voor kinderen vanaf 3 jaar en ouders. Start elk half uur, aanmelden uitsluitend op de dag zelf in het museum. Er is beperkt plaats.
  • 14.00 - 16.00 uur - Neem een kijkje aan boord van de stoomboot aan de museumsteiger en kijk waar Sint onderweg vanuit Spanje heeft gelogeerd aan boord. Op inloop.