Kensington, Duncan Laurence, Danny Vera, Krezip en Ilse DeLange zullen optreden tijdens een unieke livestream concertreeks vanuit Het Scheepvaartmuseum. Het beloven bijzondere avonden te worden.

De artiesten zullen live optreden vanaf het Open Plein onder de iconische overkapping van het Scheepvaartmuseum. Behalve de unieke setting zullen de artiesten allemaal iets bijzonders voorbereiden voor deze shows zodat ook doorgewinterde fans verrast zullen worden. Humberto Tan zal de shows presenteren en aansluitend volgen Q&A's met vragen die fans kunnen insturen. Kaartkopers kunnen de concerten live thuis vanaf de bank beleven.

De reeks van vijf concerten wordt op 17 juni afgetrapt door Kensington en zal gevolgd worden door songfestivalwinnaar Duncan Laurence op 18 juni, Americana ster Danny Vera op 19 juni en Krezip op 20 juni. Ilse DeLange zal de reeks afsluiten op zondag 21 juni.