Word Vriend van Het Scheepvaartmuseum, al vanaf €75,- per jaar. Als Vriend heb je onbeperkt vrije toegang tot het museum met een gast en ben je welkom voor speciale activiteiten.

Ontdek alle voordelen die je als Vriend van het museum ontvangt. Wil je ook bijdragen aan het mede mogelijk maken van aanwinsten voor de collectie? Kijk dan snel verder en meld je aan via het formulier onderaan de pagina.

Vrienden worden bij inschrijving direct lid van de Vereeniging Nederlandsch Historisch Scheepvaart Museum. Deze vereniging organiseert vriendenactiviteiten in en rond het museum. Daarnaast ondersteunt de vereniging het museum bij aankopen.

Agenda - speciaal voor Vrienden

Vrijdag 5 januari Nieuwjaarsreceptie
Donderdag 22 februari Preview Redders op Zee
Vrijdag 1 maart Fellowshipsmiddag
Donderdag 11 april Diner - Nautische Kring leden
Zaterdag 25 mei KNRM - Nationale Reddingbootdag
Donderdag 30 mei Young Professionals Night Amsterdam Art Week- Jonge Compaenen
Vrijdag 21 juni Zomerevent Jonge Compaenen
Donderdag 27 juni Algemene Leden Vergadering
Vrijdag 20 september Bezoek Unseen - Jonge Compaenen
Zaterdag 2 november Museumnacht

Als Vriend ontvang je automatisch een uitnodiging voor de activiteiten.

Heb je andere vragen? Neem contact op met Jeroen Vahrmeijer, senior relatiemanager Development, via +31 06 34585453  of e-mail

Ik kom aan boord

Betalingsgegevens

Uw lidmaatschap beëindigen kan jaarlijks met één telefoontje of e-mail.